Persberichten

  • 05 oktober 2016

    Aftellen naar de DVV Verzekeringen Trofee!

    “Noem me een andere sport die zo bereikbaar is als het veldrijden”. Dominique Gossé, Commercieel Directeur is zeker van zijn stuk. “Daarom past DVV ook perfect in het crossplaatje. Met ons exclusief net van meer dan 300 DVV-verkooppunten zijn we sterk verankerd over het hele land. Nabijheid en bereikbaarheid zijn kernwaarden voor onze DVV-agenten. Logisch toch dat DVV verzekeringen de komende twee jaar een fiere presenting partner van dit schitterende regelmatigheidscriterium zal zijn?

  • 23 februari 2016

    DVV Verzekeringen Trofee: Het bekendste regelmatigheidscriterium in het veldrijden krijgt nieuwe naam.

    Brussel / Waregem, Woensdag 24 februari 2016 - Koning Winter is gekroond. Vanaf nu wordt het vooruitkijken naar het volgende veldritseizoen, het eerste van het post-Sven Nys-tijdperk. Neemt Wout Van Aert definitief de macht over? Of duiken er andere kroonprinsen op? Uitkijken wordt het dus naar de start van het mooiste regelmatigheidscriterium veldrijden in ons land, de DVV Verzekeringen Trofee. De Belgische verzekeraar wordt immers de nieuwe title sponsor. DVV neemt zo voor de komende twee veldritseizoenen de fakkel over van B Post bank.

  • 05 februari 2016

    Slechts 1 op 4 zou nog slagen voor zijn theoretisch rijexamen online - Sam Claus bekroond tot ‘Beste Chauffeur van België’

    Brussel, 4 februari 2016 - Vandaag vond de finale van de Beste Chauffeur van België plaats op het circuit van Promove te Zolder. Elf finalisten namen het tegen elkaar op in een aantal rijvaardigheids- proeven op het circuit van Promove én op de weg. Sam Claus (De Panne) scoorde de beste resultaten en werd door DVV Verzekeringen bekroond tot de Beste Chauffeur van België.

  • 02 januari 2016

    DVV Verzekeringen gaat op zoek naar de ‘Beste Chauffeur van België’

    De Belgische verzekeraar DVV gaat vanaf 9 januari op zoek naar de Beste Chauffeur van België. Deze zoektocht past in het kader van minder risicovol verkeer, één van de strategische objectieven van het bedrijf. Als maatschappelijk verantwoorde verzekeraar wil DVV zo haar steentje bijdragen tot een veiliger verkeer.