• My DVV

Hoe kan u ons bereiken?

Ook tijdens de coronacrisis staan we voor u klaar en blijven we bereikbaar. Aangezien uw veiligheid en gezondheid en die van onze medewerkers voor ons prioritair zijn, hebben wij voorzorgsmaatregelen getroffen rekening houdend met de beslissingen van de overheid, zodat u op ons kan blijven rekenen voor advies.

Daarom vragen we u om ons bij voorkeur telefonisch te contacteren.

  • Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tijdens de gebruikelijke openingsuren.
  • Uiteraard blijven de bijstandsnummers van de centrale diensten van DVV Verzekeringen die vermeld staan in uw polissen (zoals DVV Bijstand) volledig operationeel 24/7.
  • In uitzonderlijke omstandigheden kunnen wij u eventueel ontvangen in ons kantoor nadat u vooraf telefonisch een afspraak hebt gemaakt.
  • Ten slotte kan u ons ook altijd een e-mail sturen en gebruikmaken van de andere digitale kanalen zoals de sociale media (WhatsApp, Messenger enz.).

Net als u volgen ook wij de evolutie van de situatie op de voet en wij zullen onze maatregelen aanpassen aan de actualiteit.

Hoe dan ook, ongeacht de manier waarop u contact met ons opneemt, wij stellen alles in het werk om u te helpen, omdat uw tevredenheid en uw veiligheid voor ons altijd een prioriteit zullen zijn.

Bijkomende vragen of nood aan persoonlijk advies? Neem contact op met uw DVV-consulent. Die helpt u graag verder.

DVV-nieuwsbrief

Uw e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV Verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Ga naar een DVV-consulent in een van onze 316 kantoren.

Kies een consulent