We beleven momenteel een ongeziene wereldwijde gezondheidscrisis. Het coronavirus heeft ieders leven compleet overhoopgehaald. Daarom willen we je even persoonlijk een extra hart onder de riem steken in deze uitzonderlijke tijden die ongetwijfeld veel ongerustheid bij je opwekken over je gezondheid, en die van al wie je dierbaar is.
Hieronder vind je meer informatie en antwoorden op tal van vragen.
Je consulent kan je opnieuw ontvangen op kantoor, bij voorkeur op afspraak. Onze consulenten blijven vanzelfsprekend ook bereikbaar per telefoon en per e-mail.
Is je inkomen gedaald of weggevallen door de Covid-19-crisis? Je kunt aan je kredietmakelaar een betalingsuitstel voor je hypothecaire lening vragen.
Door de wereldwijde pandemie sluiten luchthavens hun deuren en landen hun grenzen. Daardoor kan het zijn dat je reis geannuleerd werd. Wat nu? De annulatieverzekering kan hier mogelijk soelaas brengen.
Heb ik een overlijdensdekking? En zoja, wat dekt deze verzekering dan precies?
Kan ik een beroep doen op mijn hospitalisatieverzekering wanneer ik ziek word door het coronavirus?
Tot eind juni kan je onder bepaalde voorwaarden vrijwilligerswerk combineren met tijdelijke werkloosheid zonder dat je je uitkering verliest. Ontdek meer.
MyDVV is een persoonlijke online klantenzone die volledig beveiligd is en waarin je informatie kan vinden over je contracten. Ontdek meer.
In deze bewogen tijd staat DVV meer dan ooit aan je zijde om je te steunen in je professionele activiteit. Meer ademruimte nodig? Vraag betalingsuitstel voor je verzekeringspremie.