• Blog
  • Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

Hoe kan je ons bereiken?

Hoe kan je ons contacteren?

  • [Update 23 november 2021] Aangezien de verzekeringssector behoort tot de « essentiële » sectoren, blijven de DVV-kantoren open. Toch vragen wij je om vooraf een afspraak te maken, en wel om twee redenen: wij zetten ook in op telewerk, en daarom zou het kunnen dat je expert niet aanwezig is. Wij zien erop toe dat er rekening wordt gehouden met de regels inzake social distancing.
  • Onze consulenten verwelkomen je van harte en hebben alle noodzakelijke maatregelen genomen om je in alle veiligheid te ontvangen. 
  • Wij vragen je bij het betreden van onze kantoren een mondmasker te dragen.
  • Wij blijven bereikbaar per telefoon van maandag tot vrijdag tijdens de gebruikelijke openingsuren. Uiteraard blijven de bijstandsnummers van de centrale diensten van DVV verzekeringen die vermeld staan in je polissen (zoals DVV Bijstand) volledig operationeel 24/7.
  • Je kan ons ook altijd een e-mail sturen en gebruikmaken van de andere digitale kanalen zoals sociale media (WhatsApp, Messenger enz.).
  • Je kan je polissen raadplegen via je persoonlijke klantenzone. Die site is volledig beveiligd en heel gemakkelijk toegankelijk, zelfs bij een eerste bezoek.

Net als jou volgen ook wij de evolutie van de situatie op de voet en wij zullen onze maatregelen aanpassen aan de actualiteit.

Hoe dan ook, ongeacht de manier waarop je contact met ons opneemt, wij stellen alles in het werk om je te helpen, omdat je tevredenheid en je veiligheid voor ons altijd een prioriteit zullen zijn.

Bijkomende vragen of nood aan persoonlijk advies? Neem contact op met je DVV-consulent. Die helpt je graag verder.

DVV-nieuwsbrief

Je e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in je buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op je in meer dan 350 kantoren.

Kies een consulent