• Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

Hoe kan u ons bereiken?

Hoe kan u ons contacteren?

  • [Update 23 november 2021] Aangezien de verzekeringssector behoort tot de « essentiële » sectoren, blijven de DVV-kantoren open. Toch vragen wij u om vooraf een afspraak te maken, en wel om twee redenen: wij zetten ook in op telewerk, en daarom zou het kunnen dat uw expert niet aanwezig is. Wij zien erop toe dat er rekening wordt gehouden met de regels inzake social distancing.
  • Onze consulenten verwelkomen u van harte en hebben alle noodzakelijke maatregelen genomen om u in alle veiligheid te ontvangen. 
  • Wij vragen u bij het betreden van onze kantoren een mondmasker te dragen.
  • Wij blijven bereikbaar per telefoon van maandag tot vrijdag tijdens de gebruikelijke openingsuren. Uiteraard blijven de bijstandsnummers van de centrale diensten van DVV verzekeringen die vermeld staan in uw polissen (zoals DVV Bijstand) volledig operationeel 24/7.
  • U kan ons ook altijd een e-mail sturen en gebruikmaken van de andere digitale kanalen zoals de sociale media (WhatsApp, Messenger enz.).
  • U kan uw polissen raadplegen via uw persoonlijke klantenzone. Die site is volledig beveiligd en heel gemakkelijk toegankelijk, zelfs bij een eerste bezoek.

Net als u volgen ook wij de evolutie van de situatie op de voet en wij zullen onze maatregelen aanpassen aan de actualiteit.

Hoe dan ook, ongeacht de manier waarop u contact met ons opneemt, wij stellen alles in het werk om u te helpen, omdat uw tevredenheid en uw veiligheid voor ons altijd een prioriteit zullen zijn.

Bijkomende vragen of nood aan persoonlijk advies? Neem contact op met uw DVV-consulent. Die helpt u graag verder.

DVV-nieuwsbrief

Uw e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in uw buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op u in meer dan 350 kantoren.

Kies een consulent