Bij DVV doen we meer dan je verzekeren

Want voor ons is een verzekering niet alleen een product, maar vooral een service. Elke dag nemen meer dan 1.000 DVV-consulenten de tijd voor je. Of het nu gaat om het beantwoorden van je vragen, het begeleiden van je verzekeringsbeslissingen of het helpen wanneer je het echt nodig hebt.

Echt goeie service. Dat bestaat nog.

Dompel jezelf onder in het dagelijkse werk van onze consulenten en ontdek hoe service centraal staat in hun beroep.

1 Belg op 3 weet niet waarvoor hij verzekerd is. En jij?

Kom met ons babbelen over je verzekeringen, zelfs als je geen klant bent! Zo ben je nooit over- of onderverzekerd.

Gewoon goeie service

Wat betekent service bij DVV?

In geval van schade zal je DVV-consulent je dossier persoonlijk en snel beheren van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat je gedekte schade snel uitbetaald wordt. 

Je consulent is bijna altijd bereikbaar. ‘Altijd’ zou gelogen zijn, en dat doen we niet. 

Je kan rekenen op persoonlijk advies, ook als je zelfstandige bent. Bij DVV, is face-to-face advies de norm, niet de uitzondering.

Je consulent maakt tijd vrij voor jou tijdens een verzekeringsbabbel. Dit is een exclusief moment om je huidig verzekeringspakket te evalueren. Zo bent je nooit over- of onderverzekerd.

 

Je consulent kent je voornaam. Want je bent eerst en vooral een persoon, geen klantennummer.

Er is altijd een DVV-agentschap binnen 5 km van je woning.  

Service stopt nooit bij DVV! Ontdek andere concrete voorbeelden in ons Service Charter