Bij DVV doen we meer dan je verzekeren

Want voor ons is een verzekering niet alleen een product, maar vooral een service. Elke dag nemen meer dan 1.000 DVV-consulenten de tijd voor je. Of het nu gaat om het beantwoorden van je vragen, het begeleiden van je verzekeringsbeslissingen of het helpen wanneer je het echt nodig hebt.

Op belangrijke momenten kan je dus altijd rekenen op je DVV-consulent, en dat, dat is niet passé! 

Gewoon goeie service

Wat betekent service bij DVV?

In geval van schade zal je DVV-consulent je dossier persoonlijk en snel beheren van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat je gedekte schade snel uitbetaald wordt. 

Je consulent is bijna altijd bereikbaar. ‘Altijd’ zou gelogen zijn, en dat doen we niet. 

Je kan rekenen op persoonlijk advies, ook als je zelfstandige bent. Bij DVV, is face-to-face advies de norm, niet de uitzondering.

Je consulent maakt tijd vrij voor jou tijdens een verzekeringsbabbel. Dit is een exclusief moment om je huidig verzekeringspakket te evalueren. Zo bent je nooit over- of onderverzekerd.

 

Je consulent kent je voornaam. Want je bent eerst en vooral een persoon, geen klantennummer.

Er is altijd een DVV-agentschap binnen 5 km van je woning.  

Service stopt nooit bij DVV! Ontdek andere concrete voorbeelden in ons Service Charter

Ben je zeker dat je nog correct verzekerd bent?

Kom langs voor een check-up van je verzekeringen zonder verplichtingen, of je nu klant bent of niet.