Bij DVV doen we meer dan je verzekeren

Want voor ons is een verzekering niet alleen een product, maar vooral een concrete service die altijd en overal beschikbaar is.

Elke dag staan onze 1.000 DVV-consulenten voor jou klaar, zowel telefonisch als met een bezoek ter plaatse, en zelfs wanneer je zonder afspraak langskomt in een kantoor. We nemen de tijd om je vragen te beantwoorden, je te begeleiden bij je verzekeringsbeslissingen of te helpen wanneer je het echt nodig hebt.

Bij DVV betekent gewoon goeie service dat je kan rekenen op consulenten, of je nu particulier of professional bent, klant of niet.

Echt goeie service. Dat bestaat nog.

Dompel jezelf onder in het dagelijkse werk van onze consulenten en ontdek hoe service centraal staat in hun beroep.

1 Belg op 3 weet niet waarvoor hij verzekerd is. En jij?

Kom met ons babbelen over je verzekeringen, zelfs als je geen klant bent! Zo ben je nooit over- of onderverzekerd. Ook dat is goeie service.

Gewoon goeie service

Wat betekent service bij DVV?

In geval van schade zal je DVV-consulent je dossier persoonlijk en snel beheren van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat je gedekte schade snel uitbetaald wordt. 

Je consulent is bijna altijd bereikbaar. ‘Altijd’ zou gelogen zijn, en dat doen we niet. 

Je kan rekenen op persoonlijk advies, ook als je zelfstandige bent. Bij DVV, is face-to-face advies de norm, niet de uitzondering.

Je consulent maakt tijd vrij voor jou tijdens een verzekeringsbabbel. Dit is een exclusief moment om je huidig verzekeringspakket te evalueren. Zo bent je nooit over- of onderverzekerd.

 

Je consulent kent je voornaam. Want je bent eerst en vooral een persoon, geen klantennummer.

Er is altijd een DVV-agentschap binnen 5 km van je woning.  

Service stopt nooit bij DVV! Ontdek andere concrete voorbeelden in ons Service Charter