Wij streven er elke dag naar om u de beste service te bieden en de verwachtingen van onze klanten liggen ons bijzonder nauw aan het hart. Laat het ons dus zeker weten als u niet helemaal tevreden bent.
Contacteer uw DVV-consulent of dossierbeheerder
Hebt u een klacht, contacteer dan best eerst uw DVV-consulent of uw relatiebeheerder. Anders kan u ook contact opnemen met de dossierbeheerder. Ze zullen de tijd nemen om naar u te luisteren en om samen met u een oplossing te vinden.
Klachtendienst van DVV verzekeringen
Indien geen oplossing gevonden wordt of het voor u niet makkelijk is om uw klacht te melden bij uw contactpersoon, dan kan u rechtstreeks terecht bij de Klachtendienst van DVV verzekeringen op 1 van de volgende manieren:
Als u een klacht indient bij DVV verzekeringen, zal die een aantal stappen doorlopen:
Registratie
Uw klacht wordt geregistreerd in een speciaal beveiligd register dat wordt beheerd door de Klachtendienst. Zo bent u zeker dat er altijd een spoor is van uw klacht en dat alle informatie op eender welk moment beschikbaar blijft. Alle klachten die bij DVV verzekeringen worden ingediend, worden 5 jaar bewaard.
Ontvangstmelding
Kan uw klacht niet opgelost worden binnen de week na ontvangst? In dat geval laten we u dat binnen 3 werkdagen weten.
Definitief antwoord
Lessen trekken
Tot slot onderzoeken we hoe we met de informatie over de klachten onze producten en services verder kunnen verbeteren.
Bent u niet tevreden met het antwoord van de Klachtendienst? Dan kan u terecht bij deze onafhankelijke instanties:
Klacht over een verzekering?
Ombudsman van de verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
www.ombudsman.as
info@ombudsman.as
T +32 2 547 58 71
Probleem met een financiële instelling of klachten over een hypothecair krediet?
Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin)
North Gate II,
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
www.ombudsfin.be
Ombudsman@Ombudsfin.be
T +32 2 545 77 70
Klacht in verband met erkennen van een ongeval als een arbeidsongeval?
Federaal agentschap voor beroepsrisico's (Fedris)
Sterrenkundelaan 1
1210 Brussel
OF
Troonstraat 100
1050 Brussel
http://fedris.be/nl/home
info@fedris.be
T +32 2 226 64 00
Raadpleeg de websites van deze erkende entiteiten voor de buitenrechtelijke regeling van consumentengeschillen voor meer informatie over hun exacte rol en de procedure.
Goed om te weten: