Contacteer je DVV-consulent of dossierbeheerder
Heb je een klacht, contacteer dan best eerst je DVV-consulent of je relatiebeheerder. Anders kan je ook contact opnemen met de dossierbeheerder. Ze zullen de tijd nemen om naar je te luisteren en om samen met je een oplossing te vinden.
Klachtendienst van DVV verzekeringen
Indien geen oplossing gevonden wordt of het voor je niet makkelijk is om je klacht te melden bij je contactpersoon, dan kan je rechtstreeks terecht bij de Klachtendienst van DVV verzekeringen op één van de volgende manieren:
Als je een klacht indient bij DVV verzekeringen, zal die een aantal stappen doorlopen:
Registratie
Je klacht wordt geregistreerd in een speciaal beveiligd register dat wordt beheerd door de Klachtendienst. Zo bent je zeker dat er altijd een spoor is van je klacht en dat alle informatie op eender welk moment beschikbaar blijft. Alle klachten die bij DVV verzekeringen worden ingediend, worden vijf jaar bewaard.
Ontvangstmelding
Kan je klacht niet opgelost worden binnen de week na ontvangst? In dat geval laten we je dat binnen drie werkdagen weten.
Definitief antwoord
Lessen trekken
Tot slot onderzoeken we hoe we met de informatie over de klachten onze producten en services verder kunnen verbeteren.
Ben je niet tevreden met het antwoord van de Klachtendienst? Dan kan je terecht bij deze onafhankelijke instanties:
Klacht over een verzekering?
Ombudsman van de verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
www.ombudsman-insurance.be/nl
info@ombudsman-insurance.be
T +32 2 547 58 71
Probleem met een financiële instelling of klachten over een hypothecair krediet?
Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin)
North Gate II,
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
www.ombudsfin.be
Ombudsman@Ombudsfin.be
T +32 2 545 77 70
Klacht in verband met erkennen van een ongeval als een arbeidsongeval?
Federaal agentschap voor beroepsrisico's (Fedris)
Sterrenkundelaan 1
1210 Brussel
OF
Troonstraat 100
1050 Brussel
http://fedris.be/nl/home
info@fedris.be
T +32 2 226 64 00
Raadpleeg de websites van deze erkende entiteiten voor de buitenrechtelijke regeling van consumentengeschillen voor meer informatie over hun exacte rol en de procedure.
Goed om te weten: