Hebt u een klacht over 1 van onze verzekeringen of bent u ontevreden over DVV verzekeringen? We luisteren naar u en proberen u zo snel mogelijk te helpen.
Contacteer uw DVV-consulent of dossierbeheerder
Uw DVV-consulent of uw dossierbeheerder (contactgegevens vindt u op de briefwisseling) zal er alles aan doen om uw klacht zo snel en zo goed mogelijk af te handelen. Lukt dat niet? Dan zal uw consulent uw klacht doorsturen naar de Klachtendienst van DVV verzekeringen.
Klachtendienst van DVV verzekeringen
Is het moeilijk om uw klacht te melden bij uw DVV-consulent of dossierbeheerder? Bent u (nog) geen klant? Contacteer de Klachtendienst van DVV verzekeringen op 1 van de volgende manieren:
Als u een klacht indient bij DVV verzekeringen, zal die een aantal stappen doorlopen:
Registratie
Uw klacht wordt geregistreerd in een speciaal beveiligd register dat wordt beheerd door de Klachtendienst. Zo bent u zeker dat er altijd een spoor is van uw klacht en dat alle informatie op eender welk moment beschikbaar blijft. Alle klachten die bij DVV verzekeringen worden ingediend, worden 5 jaar bewaard.
Ontvangstmelding
Kan uw klacht niet opgelost worden binnen de week na ontvangst? In dat geval laten we u dat binnen 3 werkdagen weten.
Definitief antwoord
Lessen trekken
Tot slot onderzoeken we hoe we met de informatie over de klachten onze producten en services verder kunnen verbeteren.
Bent u niet tevreden met het antwoord van de Klachtendienst? Dan kan u terecht bij deze onafhankelijke instanties:
Klacht over een verzekering?
Ombudsman van de verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
www.ombudsman.as
info@ombudsman.as
T +32 2 547 58 71
Probleem met een financiële instelling of klachten over een hypothecair krediet?
Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin)
North Gate II,
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
www.ombudsfin.be
Ombudsman@Ombudsfin.be
T +32 2 545 77 70
Klacht in verband met erkennen van een ongeval als een arbeidsongeval?
Federaal agentschap voor beroepsrisico's (Fedris)
Sterrenkundelaan 1
1210 Brussel
OF
Troonstraat 100
1050 Brussel
http://fedris.be/nl/home
info@fedris.be
T +32 2 226 64 00
Raadpleeg de websites van deze erkende entiteiten voor de buitenrechtelijke regeling van consumentengeschillen voor meer informatie over hun exacte rol en de procedure.
Goed om te weten: