• Blog
  • Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

My DVV

Aanmelden bij MyDVV

FAQ

Hoe aanmelden bij MyDVV?

Je kunt bij MyDVV aanmelden op twee manieren:

  1. Met uw persoonlijke itsme®-code 
    Itsme® is een gratis app waarmee je in alle veiligheid kan aanmelden dankzij een unieke combinatie van je smartphone, je simkaart en de cijfercode die je gekozen heeft. 
  2. Met je elektronische identiteitskaart 
    Je hebt hiervoor een kaartlezer nodig en software op je pc die je kan downloaden op eid.belgium.be.

Wat is itsme®?

itsme® is een app waarmee je op een veilige, eenvoudige en betrouwbare manier je identiteit kan bewijzen. Met itsme® kan je makkelijk registreren en aanmelden bij MyDVV. Ontdek meer op www.itsme.be.

Voor vragen over itsme® zit je goed bij de FAQ van itsme®

Ik moet mijn klantnummer (PSI) invullen bij het aanmelden. Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Het kan, zeer uitzonderlijk, voorkomen dat je klantnummer gevraagd wordt. Wanneer er in onze database nog iemand voorkomt met exact dezelfde naam, dan vraagt het systeem als extra identificatie je klantnummer om zeker te zijn dat je op het juiste klantenportaal inlogt. Contacteer je DVV-consulent om je klantnummer op te vragen. Je hoeft je maar één keer aan te melden met je klantnummer, daarna volstaat itsme®.

Ik kan me niet aanmelden. Wat kan ik doen?

Indien je problemen ondervindt met het aanmelden via itsme®, check dan de FAQ over itsme®. Als je problemen hebt met het aanmelden met je identiteitskaart, is het mogelijk dat je elektronische identiteitskaart nog niet werd gelezen. Neem dan contact op met je DVV-consulent.

DVV-nieuwsbrief

Je e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in je buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op je in meer dan 290 kantoren.

Kies een consulent