• Blog
  • Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

My DVV

Online een afspraak maken

FAQ

Kan ik een afspraak maken wanneer ik wil in de agenda van de consulent van mijn kantoor?

Neen. Elke consulent beheert zijn of haar agenda en stelt tijdsloten beschikbaar voor klanten die een afspraak willen maken via MyDVV. Als je geen tijdslot vindt dat past, is het mogelijk dat je consulent nog geen tijd gehad heeft om tijdsloten te voorzien voor een online afspraak. Je kan hem dan simpelweg via MyDVV vragen je te contacteren voor een afspraak

Waarvoor kan ik een afspraak maken?

Voor alle onderwerpen die verband houden met je verzekeringen, sparen en beleggen, een schadegeval, een check-up van je verzekeringen, je eigen zaak, je belastingen en zelfs voor een woonkrediet bij een DVV-kredietmakelaar.

Zie ik met wie ik precies een afspraak heb?

Ja, nadat je je kantoor, datum en tijdstip van de afspraak hebt gekozen, zie je de consulent(en) die beschikbaar is (zijn) voor een afspraak.

Ik wil mijn afspraak annuleren of verzetten. Hoe doe ik dat?

Je moet rechtstreeks contact opnemen met je DVV-consulent om je afspraak te annuleren of te wijzigen. Je vindt zijn contactgegevens in de bevestigingsmail en in MyDVV.

DVV-nieuwsbrief

Je e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in je buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op je in meer dan 290 kantoren.

Kies een consulent