• Blog
  • Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

My DVV

Algemene vragen over MyDVV

FAQ

Wat kan ik doen in MyDVV? 

In MyDVV, je online persoonlijke klantenzone, kan je:

  • Een afspraak maken in de agenda van een DVV-consulent.
  • Verzekeringspolissen vanaf 2017 raadplegen en downloaden.
  • Een schadeaangifte doen.
  • Schadedossiers vervolledigen en opvolgen.
  • Bepaalde documenten uploaden voor je consulent of voor DVV.
  • Gegevens van je DVV-consulent raadplegen.
  • Je persoonlijke gegevens beheren. 

Wat is het verschil tussen verzekeringen ‘Leven’ en verzekeringen ‘Niet-Leven’?

De verzekeringen ‘Leven’ omvatten alle waarborgen die verband houden met leven, overlijden en invaliditeit. Ze zijn onderverdeeld in takken 21, 22, 23 en 24: levensverzekering, overlijdensverzekering en invaliditeitsverzekering als gevolg van ongeval of ziekte. 

De verzekeringen ‘Niet-Leven’ omvatten de waarborgen die verband houden met je gezin, je woning en je voertuigen: bijstandsverzekering, familiale verzekering, brandverzekering en autoverzekering. 

Kan ik de verzekeringscontracten van mijn partner zien?

Sinds juni 2021 kan elke verzekeringsnemer een mandaat geven aan een vertrouwenspersoon (een derde partij), die vervolgens dit mandaat kan aanvaarden of weigeren. De derde zal geen documenten digitaal kunnen ondertekenen in de plaats van de verzekeringsnemer.

DVV-nieuwsbrief

Je e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in je buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op je in meer dan 290 kantoren.

Kies een consulent