• Blog
  • Contact
  • Wie zijn wij?
  • Klachten
  • Jobs
  • MyDVV

My DVV

Je persoonlijke gegevens aanpassen

FAQ

Hoe mijn telefoonnummer en e-mailadres toevoegen/wijzigen in MyDVV?

Door rechtsboven op je naam te klikken, zie je alle contactgegevens die we van je hebben. Als je  je telefoonnummer en/of e-mailadres wilt veranderen, klik je op ‘Wijzigen’. Je kan dan je telefoonnummer en je e-mail wijzigen. Weet dat je telefoonnummer vereist is om je e-mail te kunnen registreren.

Je zal deze gegevens ook moeten toevoegen/bevestigen als je een specifieke vraag hebt, bijvoorbeeld om online een afspraak te maken.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je kan je adres op twee manieren wijzigen:

  1. Door je elektronische identiteitskaart in te lezen 
    Stop je identiteitskaart in de kaartlezer en meld je aan bij MyDVV met eID in plaats van met Itsme®. Je gegevens worden dan gelezen en vergeleken met de gegevens die we hebben. Als er een verschil is, vragen we je om de nieuwe gegevens te bevestigen. 
  2. Door je consulent te contacteren
    Je consulent zal dan je gegevens updaten in de tools die we gebruiken.

Opgelet: het kan tot zeven dagen duren voor de veranderingen verwerkt en zichtbaar zijn.

DVV-nieuwsbrief

Je e-mailadres zal alleen gebruikt worden voor de nieuwsbrief van DVV verzekeringen.

Een vraag?
Hulp nodig?

Contacteer een DVV-consulent in je buurt. Meer dan 1.000 consulenten wachten op je in meer dan 290 kantoren.

Kies een consulent