Vooraleer je een verzekering afsluit, raden we je aan het informatiedocument te lezen.
Bij een ziekenhuisopname vergoeden we de kosten die niet terugbetaald worden door je ziekenfonds. Dit zit onder andere in de basis Hospimax Plus hospitalisatieverzekering:
De hospitalisatieverzekering Hospimax Plus heeft standaard de volgende optionele waarborgen:
Korting mogelijk
Als je de optionele waarborgen niet wenst, kan je korting krijgen op het basistarief. Voor meer informatie, neem contact op met een consulent in de buurt.
Een hospitalisatie-verzekering is niet verplicht, maar wel buitengewoon praktisch. Als je in het ziekenhuis wordt opgenomen, komt je ziekenfonds tussen. Maar die betaalt lang niet alle kosten. Ontdek wie betaalt wat.
AssurCard regelt de communicatie tussen je verzekeraar en je Belgische ziekenhuis. Zo gaat je ziekenhuisfactuur rechtstreeks naar de verzekeraar en kun je op beide oren slapen. Meer informatie over de AssurCard.
Wil je een hospitalisatieverzekering voor het hele gezin? Vanaf twee personen krijg je met Hospimax Plus 10% korting. Vanaf drie zelfs 15 %. Deze korting is geldig zolang het aantal gezinsleden niet verandert.
Je kindje is vanaf de 1e dag mee verzekerd. Jij of je partner moet wel minstens zes maanden bij ons verzekerd zijn. Doe je aanvraag binnen 60 dagen na de geboorte.
Moet je zoon of dochter (van maximaal 16 jaar) een nachtje in het ziekenhuis blijven? Wij begrijpen dat je er liever bij blijft. Daarom vergoeden we ook de kosten voor je verblijf.
Wil je je kindje liever in je eigen omgeving op de wereld zetten? Dat kan. We komen tussen voor de thuisbevalling én de kraamzorg!
De hospitalisatieverzekering Hospimax Plus loopt levenslang en kan jaarlijks opgezegd worden door de verzekeringnemer. De Bijzondere en Algemene voorwaarden hebben voorrang op de commerciële brochures. Het verzekeringscontract is onderworpen aan het Belgisch recht. Ga langs bij een DVV-consulent of bekijk hier:
Kennisname van deze documenten is verplicht vóór je het contract ondertekent.
Heb je een klacht? Dan helpen je DVV-consulent, de dienst Klachtenbeheer en de Ombudsman van de Verzekeringen je graag verder. Hoe dien je een klacht in?
Bij DVV is verzekeren in de eerste plaats een service. Dagelijks maken meer dan 1.000 DVV-consulenten tijd voor je vrij. Wanneer je dat echt nodig hebt, bijvoorbeeld in geval van schade. Je consulent volgt je dossier dus persoonlijk van A tot Z. En dat is geruststellend!
De hospitalisatieverzekering Hospimax Plus is een verzekeringsproduct van DVV, een merk- en handelsnaam van Belins NV, Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel - RPR Brussel BTW BE 0405.764.064, IBAN BE98 7995 5012 5293, BIC GKCCBEBB - een verzekeringsonderneming toegelaten onder nr. 0037.